کرم محافظت کننده کپیلاری

کرم محافظت کننده کپیلاریReviewed by مهدی مژدهی on Jan 3Rating: 5.0کرم محافظت کننده کپیلاریکرم محافظت کننده کپیلاری کوپروز چیه و چه علائمی داره؟ کوپروز یه جور بیماری پوستی طولانی و پیشرفت کننده است.

کرم محافظت کننده کپیلاری

کوپروز چیه و چه علائمی داره؟

کوپروز یه جور بیماری پوستی طولانی و پیشرفت کننده است. این بیماری باعث انبساط مویرگها و در نتیجه قرمزی پوست میشه که بیشتر در صورت، روی بینی و گونه ها بروز میکنه. هر کسی با هر سنی ممکنه به این بیماری مبتلا بشه، اما در افرادی که پوست روشن و حساس و مستعد سرخی و التهاب دارن بیشتر اتفاق می افته. اما علائم اون چیه؟

علائم کوپروز شامل: سرخی صورت؛ حساس شدن پوست؛ ظهور مویرگ های خوني روي بيني و گونه‌ها؛ سرخ شدن سريع و آسان گونه ها، بينی، چانه و پيشانی؛ ظهور دانه‌ های سفت سرخ رنگ روي بيني، گونه، چانه و پيشانی؛ خشک، سرخ و تحريک شدن مداوم چشم ‌ها؛ و در مواردی که بيماری شدت پیدا میکنه  همراه با ترشحات شدید بينی هست و سبب بروز برجستگی ‌های گوشتی میشه که همون رينوفيما نام داره و مستلزم جراحی زيبايیه.

کرم کپیلاری ما چه ویژگی هایی داره؟

این کرم برای پوست های حساس و مستعد کوپروز طراحی شده.  فرمولاسیون خاصی که این کرم داره با علائم کوپروز در پوست مبارزه میکنه و با تقویت دیواره مویرگ ها، از پارگی اونها جلوگیری میکنه و قرمزی و حساسیت پوست رو کاهش میده.

کرم کپیلاری حاوی کمپلکس­ های گیاهیه که تغذیه کننده و التیام بخش پوست هستن و  باعث نرمی و لطافت پوست میشن. چین و چروک ها را بهبود میدن و باعث شفافیت و یکدست شدن توناژ پوست میشن.

کپیلاری

چه مواد فعالی داره؟

کمپلکس گیاهیBiophytex™ (کاهش دهنده کوپ­روز، افزایش دهنده استحکام مویرگ­ها، تاثیر نرم­کنندگی واضح)، کمپلکس  Stimu-tex™  (تغذیه­کننده و التیام بخش پوست، نرم کننده و حافظ رطوبت طبیعی پوست)

کیا بهش نیاز دارن؟

ما این محصول رو به کسایی که پوست حساس و مستعد کوپروز دارن پیشنهاد می کنیم.