روش هايي ساده براي خارج شدن از افسردگي

روش هايي ساده براي خارج شدن از افسردگيReviewed by سارا دیدبان on Sep 2Rating: 5.0روش هايي ساده براي خارج شدن از افسردگيبدانيد شما تنها نيستيد. از پنجره بيرون را نگاه كنيد. از هر ٥ نفر، يك نفر مانند شماست.

روش هايي ساده براي خارج شدن از افسردگي

 

بدانيد شما تنها نيستيد. از پنجره بيرون را نگاه كنيد. از هر ٥ نفر، يك نفر مانند شماست.

بدانيد آدم هاي شاد هم برخي مواقع افسردگي را تجربه مي كنند.

از كمك حرفه اي استفاده كنيد.

از داروهاي ضد افسردگي تحت نظر روانپزشك استفاده كنيد.

نقاشي كنيد.

ظرفي از ماسه تهيه كنيد و با آن بازي كنيد.

آزمايش خون بدهيد و در صورت نياز، از مكمل آهن و ويتامين D استفاده كنيد.

براي رفع بي خوابي شكر، نوشابه، قهوه و كافيين را ٦ ساعت قبل از خواب متوقف كنيد و نوشيدني هاي گياهي استفاده كنيد.

مديتيشن و يوگا انجام دهيد.

گريه كنيد.

از دوستاني كه افسردگي شما را نمي پذيرند و انتقاد مي كنند دوري كنيد .

با احساس افسردگي خود صحبت كنيد و ببينيد به شما چه مي گويد. همين گفتگو راه حل خروج از افسردگي را به شما خواهد داد.

لباس هايي بپوشيد كه به شما اعتماد به نفس و عزت نفس بيشتري مي دهند.

از فيلم، سريال و كتاب هاي درام دوري كنيد.

تمرين هاي ورزشي كوچك و كوتاه انجام دهيد.

نظر ديگران مهم نيست. شما بيمار رواني نيستيد فقط افسرده هستيد.

خود را ببخشيد و با خود مهربان باشيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *