روش خارج شدن از افسردگی

روش خارج شدن از افسردگیReviewed by سارا ديدبان on Apr 5Rating: 5.0روش خارج شدن از افسردگي1- بدانيد شما تنها نيستيد. از پنجره بيرون را نگاه كنيد. از هر ٥ نفر، يك نفر مانند شماست

روش خارج شدن از افسردکی

۱- بدانید شما تنها نیستید. از پنجره بیرون را نگاه کنید. از هر ۵ نفر، یک نفر مانند شماست.

٢- بدانید آدم های شاد هم برخی مواقع افسردگی را تجربه می کنند.

٣- از کمک حرفه ای استفاده کنید.

۴- از داروهای ضد افسردگی تحت نظر روانپزشک استفاده کنید.

۵- نقاشی کنید.

۶- ظرفی از ماسه تهیه کنید و با آن بازی کنید.

٧- آزمایش خون بدهید و در صورت نیاز، از مکمل آهن و ویتامین D استفاده کنید.

٨- برای رفع بی خوابی شکر، نوشابه، قهوه و کافیین را ۶ ساعت قبل از خواب متوقف کنید و نوشیدنی های گیاهی استفاده کنید.

٩- مدیتیشن و یوگا انجام دهید.

١٠- گریه کنید.

١١- از دوستانی که افسردگی شما را نمی پذیرند و انتقاد می کنند دوری کنید .

١٢- با احساس افسردگی خود صحبت کنید و ببینید به شما چه می گوید. همین گفتگو راه حل خروج از افسردگی را به شما خواهد داد.

١٣- لباس هایی بپوشید که به شما اعتماد به نفس و عزت نفس بیشتری می دهند.

١۴- از فیلم، سریال و کتاب های درام دوری کنید.

١۵- تمرین های ورزشی کوچک و کوتاه انجام دهید.

١۶- نظر دیگران مهم نیست. شما بیمار روانی نیستید فقط افسرده هستید.

١٧- خود را ببخشید و با خود مهربان باشید.

پاسخی بگذارید